Den hett efterlängtade trädgården!!

Idag är det den 12 juni 2011.
Det har varit ett både mörkt och ljust år så här långt. Husfix och annat har fått stå åt sidan.
 Min älskade syster Maria förlorade sin hårda kamp mot blodcancern.
Sorgen vet inga gränser...Men ändå så går livet vidare.

Vår underbara dotter Emmie har fyllt 1 år och hon är ljuset i vårt liv!!
Frisk och fin är hon men med ett ruskigt humör :-)
Hon går nu så vårt behov av en trädgård är stort. Emmie älskar att vara utomhus
och leka med sin hink och spade så en sandlåda finns med i planerna.
Men först ska det bli gräsmatta!!
 Idag kom killen som ska fixa allt med tomten utom själva gräset.
Det planerar Erik att vi ska rulla ut helgen efter midsommar.
Så är det nån som känner sig sysslolös den helgen är man hjärtligt välkommen hit!!
Vi bjuder dem som hjälper till på mat :-)

Kram /Malin





Så anlände då äntligen grävaren!!

Hålet på framsidan är snart ett minne blott!

Jag gick, trots att jag är sjuk och har tokont i halsen, ut och plockade en bukett blommor
innan de blev nedmejade!


Högen är borta!!

Likaså det tråkiga hålet!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni är tillbaks med bloggen igen =) Det kommer att bli kanonfint när det är färdigt! Ser fram emot bilder på det =) Ta hand om er!!

2011-06-13 @ 23:05:30
Postat av: Karro

Mitt namn försvann visst i första inlägget....

2011-06-13 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0