Ah, skit oxå!!!!

Var inne på LB-hus hemsida igår och kollade in hur "vårt" hus ser ut nu för tiden.... Ingen bra idé!!!
Någon väldigt listig (hatten av för den) arkitekt har lyckats göra tvättstugan någon kvadrat större. Så alla som känner mig vet att nu kommer jag för evig tid gnälla på vår tvättstuga och avunsjukt tänka på alla lyckliga med den större varianten. Insåg just här och nu att det låter som dagens-ilands-problem men ändå!
Annar verkar allt flyta på fint. "Våra" byggjobbare måste tycka vi är värsta drömmen den här veckan. Jag och "Erra" ligger sjuka här hemma så de får jobba ifred! :)
Jag hoppas jag mår bättre snart så jag får åka dit och snoka lite...
Själva huset är beräknat att anlända den 24 september. Tokspännande!!!!
                      Stora Snuviga Kramar
                                                 Malin

Kommentarer
Postat av: Lillbert

hahaha.. hoppas den kvadraten utökar er(läs din) walk in closet på gamla modellen då :P

2009-09-15 @ 14:56:43
Postat av: Marre

Kära syster!

Ni ska nog klara er med den "lilla" tvättstugan...om inte kan du ju alltid komma hem till mig och tvätta:)..(min tvätt alltså)

2009-09-16 @ 00:12:21
Postat av: Karro L

Hittade visst hit =) Kul att ni blivit med hus. Ha ha ha, kan hända det är ett ilandsproblem men i så fall ett mycket stort sådant för dig hursomhelst. Ta hand om er och krya på er så ni kan jaga på byggarna lite!

2009-09-21 @ 18:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0