Jag undrar jag......

Nu börjar äntligen huset ta form invändigt oxå. Byggarna jobbar på och häromdagen hade vi möte med elektrikern. Vi bestämde oss för att byta ut lysrör och plafonder i köket mot "spottar" istället. Grymt mycket snyggare men hej och hå vad "billigt"!! Blev "spottar" i stora badrummet och i vardagsrummet oxå. Saker och ting liksom flyter på med vårt fina lilla hus. Just det börjar göra mig lite orolig. När kommer bakslaget? Antagligen när vi själva ska börja greja skulle jag tro :-)!! Lite nya bilder har vi tagit oxå. Enjoy!!!

Kram Kram Malin


Lilla toaletten i hallen. Till vänster ligger stora rummet och till höger korridoren till sovrummen!!


Erras rum! (Tv- och tvspelsrummet)


Stora badrummet! O, ja jag vet, så värst stort är det ju egentligen inte :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0