Julen närmar sig med stormsteg!!

Jag och Erik bor i en minimal etta med kokvrå nu medan huset blir byggt. Inte jättekul när det närmar sig jul! Jag älskar att pynta och klä granen men det finns inte plats för sånt i år. Men ni kan tro att jag tänker ta igen det nästa jul!!.
Idag var vi en sväng till huset för att förbereda för kakling av tvättstugeväggarna imorgon. Snälla, söta svärfar Bernt kommer och fixar med det. Erik preppade väggarna med primer och dammsög hela huset. Vad gjorde jag då? Well, jag tog kort och det jag gör bäst, anmärkte på allt möjligt hahaha!!!

Varma julkramar Malin


Kommentarer
Postat av: Marre

Vad kul att se såna framsteg! Huset kommer bli fantastiskt! Erik du är så duktig, tycker jag:) Ser fram imot att läsa vidare!

Många kramar /Lillasyster:)

2009-12-21 @ 02:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0